IRAQ
Enos durus combatis de la ciá santa iraquí de Nayaf dañóssi unu de los más importantis santuarius de los chiites. El crérigu radical al-Sadr llamó a tolos chiites a levantassi'n defensa de la ciudá.
Ena cúpula dorá sob·ri'l relicariu del Imam Ali puíen vessi cuatru grandis buherus. Les imágenes s'emitun poles caenes árabes de tola región. Un potavozi del guía espiritual chiita Muktada al-Sadr h.izu a les tropes de los EHA responsablis. En Bagdá animun militantis d'al-Sadr a tolos chiites a viahal a la ciá de Nayaf a defendela.
El portavozi d'al-Sadr, Kais al-Chasali, ehó un cinturón de munición alcuentráu ena reliquia delantri dun reporteru: "solo los americanus tiein bales comu estes", ihu. Enes luches que se repitin al meyudía murrun oi 3 miembrus de la milicia Mahdi d'al-Sadr. Un ospital anunció cuatru muertus y 22 h.eríus. Ena mayoría de los casus trátassi de civilis iraquís.
Alreol 300 miembrus de la milicia al-Mahdi reúnunsi oi meyudía delantri del cuartel d'al-Sadr y alçun con húbilu pieces del su botín. Una paecía una puerta dun veículu milital de los EHA, otrus hombris cargun cinturonis de munición.
Al-Sadr responsabiliçó a los EHA y al Reinu Huníu nel su sermón del vienris d'innoral el sufrimientu de los presus iraquís enes prisiones de la coalición. Llamó nuovamenti a tolos iraquís a reunissi pa defendel Iraq, y hulgó comu traidoris a tolos que labuten coles tropes de la coalición.
|